wróć... RĘBAK PUMMA

  • Opis
  • Parametry techniczne

PuMMa Hack-Truck to pionierskie połączenie, sprawdzony rębak WT11 został zbudowany na podwoziu Mercedes Benz Arocs (moc silnika 520 KM). Najważniejszym elementem Mus Max PuMMa jest obrotowa i w pełni klimatyzowana kabina kierowcy. Rębak ładowany jest żurawiem Epsilon Q130 LD. Dzięki nowemu, napędzanemu hydraulicznie wentylatorowi centralnemu z wyjątkowo długim wyrzutem uzyskuje się duże odległości wyrzutu przed i za wózkiem. Sterowanie uruchamia się dzięki najnowocześniejszej magistrali CAN. WT11 jest wyposażony w nową generację rotora rozdrabniającego, który może wykorzystywać noże lub ostrza. Zaletą rębaka jest agresywny posuw, który posiada wymienne elementy. 

Mus Max PuMMa Hack-Truck to innowacja przyszłości!

Otwór podajnika (WxH)  
         cm         

114x75

Średnica drzewa max. cm

75

Wydajność rozdrabniania
max.
mp/h

240

Liczba noży/ostrzy  szt

5/10/14

Powierzchnia ekranu

1,95

Wysokość wyrzutu max. m

6,0

Odległość wyrzutu max. m

18,0

Wymiary (DxSZxW) m

10,0 x 2,5 x4,0

Masa własna z żurawiem t

27

Długość pasa podawczego m

2,7

Moc ciężarówki km

520

Liczba osi ciężarówki szt.

3

Przykładowa ciężarówka   

Mercedes Benz 
Arocs 3252L 6x6

Panel sterowania Mus Max PuMMa:

Rębak jest łatwy i intuicyjny w obsłudze dzięki nowemu 12,1-calowemu dotykowemu ekranowi. Ustawienia maszyny można szybko zmienić, na przykład:
*funkcje przycisków na JOYSTIKACH - sterującymi całą maszyną.
*Informacje dotyczące konserwacji - można łatwo wywołać na wyświetlaczu, dzięki czemu możliwa jest szybka i ukierunkowana konserwacja.
Przejrzystość i szybka obsługa wspierają operatora optymalnie i bezstresowo w pracy.

Zainteresowany? Zapraszamy!