wróć... RĘBAK PUMMA
- Opis
- Parametry techniczne
PuMMa Hack-Truck to pionierskie połączenie, sprawdzony rębak WT11 został zbudowany na podwoziu Mercedes Benz Arocs (moc silnika 520 KM). Najważniejszym elementem Mus Max PuMMa jest obrotowa i w pełni klimatyzowana kabina kierowcy. Rębak ładowany jest żurawiem Epsilon Q130 LD. Dzięki nowemu, napędzanemu hydraulicznie wentylatorowi centralnemu z wyjątkowo długim wyrzutem uzyskuje się duże odległości wyrzutu przed i za wózkiem. Sterowanie uruchamia się dzięki najnowocześniejszej magistrali CAN. WT11 jest wyposażony w nową generację rotora rozdrabniającego, który może wykorzystywać noże lub ostrza. Zaletą rębaka jest agresywny posuw, który posiada wymienne elementy.
Mus Max PuMMa Hack-Truck to innowacja przyszłości!
Otwór podajnika (WxH) |
cm |
114x75 |
Średnica drzewa max. | cm |
75 |
Wydajność rozdrabniania max. |
mp/h |
240 |
Liczba noży/ostrzy | szt |
5/10/14 |
Powierzchnia ekranu | m² |
1,95 |
Wysokość wyrzutu max. | m |
6,0 |
Odległość wyrzutu max. | m |
18,0 |
Wymiary (DxSZxW) | m |
10,0 x 2,5 x4,0 |
Masa własna z żurawiem | t |
27 |
Długość pasa podawczego | m |
2,7 |
Moc ciężarówki | km |
520 |
Liczba osi ciężarówki | szt. |
3 |
Przykładowa ciężarówka |
Mercedes Benz |
Panel sterowania Mus Max PuMMa:
Rębak jest łatwy i intuicyjny w obsłudze dzięki nowemu 12,1-calowemu dotykowemu ekranowi. Ustawienia maszyny można szybko zmienić, na przykład:
*funkcje przycisków na JOYSTIKACH - sterującymi całą maszyną.
*Informacje dotyczące konserwacji - można łatwo wywołać na wyświetlaczu, dzięki czemu możliwa jest szybka i ukierunkowana konserwacja.
Przejrzystość i szybka obsługa wspierają operatora optymalnie i bezstresowo w pracy.